کانتر استریک تولز
counterstriketools
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : kamyabsoltani

برای امروز یک مپ کوچک و زیبا با نام zm_mini_aztec را آماده کردم . همین طوری که می بینید از اسمش معلومه که این مپ ویژه زامبی است اما می تونید در حالت Gungame یا Bot بازی کنید و این خودش یک تنوع است که می تونه جالب و سرگرم کننده باشه. ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:42 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ جدید de_dust_pcg_b19 یک مپ نسبتاَ سنگین اما بسیاز زیبا است که هم مناسب سرور های آنلاین وشلوغ است هم مناسب بازی با بت Bot است حجمی بیش از 2 مگابایت داره و از گرافیگ نسبتاَ بالا و زیبایی در آن  استفاده شده است. افکت ها و متود های خاصی در این مپ کار رفته است. پستی بلندی های مختلف آن استفاده از انواع سلاح های دور برد و سبک را محیا نموده است. این map که De یا همان بمب گذاری هست دارای دو پلان A و B است و برای یک بازی پر هیجان وشلوغ بسیار مناسب و کاربر پسند است.((دریافت + .... در ادامه مطلب))
 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : kamyabsoltani

خوب بعد از مدتی اکنون یک مپ جدید برای کانتر استریک 1.6 برای دانلود می گذارم این مپ همینجوری که در تصویر می بینید یک مپ ویژه تک تیر اندازی یا همان sniper است این مپ که حجمی حدود 70 کیلو بایت داره رامی توانید به صورت Bot یا آنلاین بازی کنید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ aim یکی از پر طرفدارترین مپ هاست، به دلیل قابلیت های ویژه ای که داره. مپ های aim خیلی کم حجم و محیطی زیبا دارند و برای درگیری های شدید و نزدیک به هم بسیار مناسبند.
aim به معنای هدف مپی است که امکان تمرین تیر اندازی در فضایی کوچک اما حرفه ای برای شلیک و هدف گیری است. بر روی سرورهای بازی هم این گونه مپ ها جایگاه به خصوصی دارند، چون هم حجم کم دارند و هم  پرسرعت و بدون لاگ اند. در اینجا مپ زیبای aim_militarybase که هم حجم کمی دارد و هم دارای اسلحه های گوناگون میباشد... ((دریافت در ادامه مطلب))
 
Aim_militarybase مپ آیم کانتر



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : kamyabsoltani

امروز مپ زیبای he_glass3 را برای دوستان می گذارم که هم مپ خیلی جالبیه هم خیلی خاصه. مپ های he اکثراً برای تمرین و بازی با چاقو (Knife) بسیار مناسبند، از سرعت بالایی در لود برخوردارند و بدون هیچ گونه لاگ هستند. مپ he منظور همان نارنجک هست. در این مپ از نارنجک های زیادی برای منهدم کردن دشمن استفاده شده است که برای یک بازی پر از سر و صدا خیلی مناسب است... ((دریافت در ادامه مطلب))
 
cs map he-glass3



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : kamyabsoltani

امروز مپ زيباي aim_snipper2008 را براي دانلود دوستان مي گذارم . اين مپ يکياز بهترين مپ هايي است که تا حالا بازي کردم . چون هم سرعت بالايي داره و هم بايد با گان sniper (تک تير انداز) تير اندازي کرد. مپ aim_snipper2008 در فضايي کوچک اما با کيفيت بالا است... ((دريافت در ادامه مطلب))
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:37 ::  نويسنده : kamyabsoltani

رای امروز مپ زیبای fy_palmyra را برای دوستان عزیز گلم آماده کردم. مپ  fy یا همان Fight Yard یکی از انواع مپ های Cs 1.6 هست که دارای فضایی باز و طویل برای تیراندازی با هرنوع تفنگی مخصوصاً Sniperها می باشد. ویژگی منحصر به فرد مپ های fy این است که می توان از تمام نقشه به خصوص بالای دیوارها که در مپ های دیگر دسترسی به آن ها کمتر است استفاده نمود... ((دریافت در ادامه مطلب))
 
Picrure-Map-fy_palmyra



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : kamyabsoltani

برای امروز مپ جدید fy_italy_5053 را برای CS بازان عزیر آماده کردم تا دانلودش کنید و یک مپ FY شیرین و لذیذ را بزنین تو رگ
همین طوری که شاید می دونید مپ های fy شبیه مپ های AWP و Aim هستند با این تفاوت که حرکت در نقاط مختلف مپ محدود نیست ولی در استفاده از امکانات محدودیت دارید و با این مپ ها بازی شیرین تر و جالب تر خواهد شد
fy_italy map for CS 1.6



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ Police_map  مانند مپ های fy است و انتخاب تجهیزات توسط شما ممکن نیست و باید از سلاح های روی زمین برای مبارزه استفاده نمایید در کل مپ جالب و زیبایی است سبک کم حجم و ساده طراحی شده است و سلاح های پر طرفدار را در این مپ می بینید.
اکنون می توانید در ادامه مطلب این پست مپ Police_map را دانلود نمایید.
police_map For cs 1.6



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : kamyabsoltani

دید ترین مپ aim ساخته شده را برای دانلود دوستان گل گذاشتم دانلود کنید و حالشو ببرید... ((دریافت در ادامه مطلب))
 
Map-aim_skire



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ aim_aztec_portugal که هم قشنگه و هم زود لود میشه و برای کسانی که مپ aim دوست دارند مپ خوبیه... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ he_csbestial3 یکی از بهترین مپ های he هست که هم فضای زیبایی دارد و هم از سرعت بالا در لود و کم حجم هم هست... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : kamyabsoltani

پ aim_italy یکی از قشنگ ترین و بهترین مپ های آیم هست که ظاهر آن از مپ cs_italy بسیار زیباتر است... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ aim_bubbles بسیار مپ جالبیه! این مپ هم از اون مپای آیم هست که فضای بزرگی داره که برای یک شلوغ بازی خیلی معرکه هست و هم از سرعت لود بالایی برخورداره... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ جدید و زیبای fy_hsorange1 که یکی از بهترین مپ های fy بوده و از فضایی بسیار زیبا و قشنگی برخوردار است. لود و اجرای سریع این مپ از خصوصیات آن است که آن را به مپی منحصر به فرد تبدیل کرده است... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ de_fragquiz یکی از کم حجم ترین مپ های de هست که برای هدف گیری و سرعت بهتر در بازی و ... بسیار مناسب است. مپ de_fragquiz مثل مپ های fy که تفنگ ها روی زمین چیده شده، همین طور تفنگ چیده شده و با خیال راحت بدون اینکه ازپول نگرانی داشته باشید بازی کنید... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : kamyabsoltani

پ awp_waterworld یکی از بهترین مپ های awp می باشد که قابلیت های ویژه ای دارد. این مپ فضای نسبتاً خوب و باز برای هدف گیری و شلیک دارد که می توانید در آن به راحتی به اطراف بروید و خلاصه از یک بازی با اسنایپ (Snip) یا همون awp خودمون لذت ببرید... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ ka_hell یکی از جالب ترین مپ های ka است که دوستان عزیز می توانند آن را از همین وب سایت دانلود نمایند... ((دریافت در ادامه مطلب))

ادامه مطلب ...

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:58 ::  نويسنده : kamyabsoltani

امروز یکی از مپ های aim بسیار جالب که محیطی شبیه مپ aim_aztec داره را برای دانلود دوستان عزیز گذاشتم. اسم این مپ aim_usp_pro2 هست. این مپ بسیار مناسب برای هدف گیری در گوشه های دیوارهاست، که نشونه گیری را بهتر میکنه. دوستان گل میتوانند این مپ خوشکل را دانلود کنند و حالشو ببرند... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : kamyabsoltani

ای اولین بار یک مپ fun برای دانلود گذاشتم. نام این مپ fun_maze_cbble هست. مپ های fun محیطی جالب و زیبایی دارند و برای قایم موشک بازی مپ های خوبی هستند...((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : kamyabsoltani

به دلیل در خواست های مکرر دوستان و کاربران عزیز یک اسکین(Skin) بسیار زیبا برای تفنگ awp یا همان تک تیر انداز برای استفاده دوستان گذاشته ام، دوستان توجه داشته باشند، توضیحات مربوط به این مطلب را (در ادامه مطلب) حتماً با دقت بخوانید. در آینده پست های بیشتری در مورد اسکین و پلاگین های سرور و... بر روی سایت می گذاریم{منتظر باشید}... ((دریافت و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : kamyabsoltani

اسکین جدید و زیبا برای تفنگ deagle ،همان کلت معروفی که همه بازیکنان مخصوصاً تک تیراندازها بر میدارند، گفتنی است که این اسکین و مدل بسیار جذاب و زیباست. به گونه ای که لرزش و تکان تکان هایی که اسکین اصل این تفنگ دارد را ندارد. من خودم نصبش کردم وقتی شلیک می کردم خیلی خوب تیرهام به هدف می خورد، خلاصه خیلی اسکین خوبیه حتماً دانلود کنید... ((دریافت در ادامه مطلب))

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : kamyabsoltani
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : kamyabsoltani


نظر فراموش مشود
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : kamyabsoltani

برای دیدن به ادامه مطلب بروید وووووووووووووووو

خودتون میدونید نظر بدید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:50 ::  نويسنده : kamyabsoltani

اسلحه جدید M4 برای کانتر

 

برای دانلود و مشاهده موارد بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : kamyabsoltani

برای دانلود به ادامه مطلب برین

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : kamyabsoltani

برای دانلود مپ به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : kamyabsoltani

 

دانلود آخرین ورژن کانتر استرایک 1.6 ویرایش ویژه گیم نت هامون(زابل)

این کانتر که به سفارش گیم نت هامون زابل آمده شده یکی از به روزترین کانتر هایی ست که می تونید پیدا کنید! این کانتر که قابل استفاده برای محیط های شبکه و اینترنت هست دارای آخرین پچ کانتر استرایک(44) و پروتکل 48 می باشد.
 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : kamyabsoltani

این نسخه جدیدترین نسخه از آنتی چیت هایی است که مخصوص بازی آنلاین کانتر ساخته شده است که با نام (sxe injected 14(client معروف است این برنامه از 3 روز پیش توسط شرکت sxe معرفی شده بود ولی قابلیت دانلود را نداشت تا بالاخره در تاریخ 1392/3/10 این مشکل نیز رفع شد 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب ...

سلام دوستان گل امروز تنظیمات و به قول خودمون cfg یا همون Config که شامل چندتا کد هست که قبل از ورود به سرورهای کانتر استریک 1.6 در کنسول ( کلید ~ ) وارد می کنید و بنابراین دیگه لاگ نیستید...

من خودم این کدها را زدم و بدون لاگ دارم بازی می کنم خیلی خوب و عالیه...

کدها را در کنسول بازی می زنید!

کدها:

rate 25000

cl_updaterate 12

cl_cmdrate 20

fps_max 101


یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ جديد awp_tower يکی از مپ هایی هست که تو سرورهای Aim-Awp بسيار مورد توجه بازيکنان هست برای همين اين مپ زيبا رو برای دانلود دوستان عزيز گذاشتم... ((دانلود در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : kamyabsoltani


برای بازی آنلاین کانتر به چند چیز احتیاج دارید که جزء مقدمات کار است.
در ابتدا یک سیستم با حد اقل امکانات سخت افزاری نظیر :
رم 256 مگ به بالا
سی پی یو 2 گیگاهرتز به بالا
کارت گرافیک 128 مگ به بالا
یک مودم دایل آپ یا ADSL یا هر وسیله ارتباطات شبکه لن یا اینترنت (جهت بازی آنلاین)
مونیتور خوب یک موس خوب و یک صفحه کلید خوب و یک اسپیکر خوب

خوب امکانات سخت افزاری را شناختید برای سی پی یو و رم و گرافیک قابل ذکر است که اگر این موارد از قطعات بالا مثلا
رم 1 گیگ به بالا گرافیک 512 به بالا و.... با کیفیت بالا را داشته باشید.! بازی به صورت خود کار یا با تنظیم شما! بازی با امکانات و گرافیک خوب اجرا خواهد شد. بازی کانتر بازیی است تقریبا هوشمند که خودشا می تونه با هر نوع سیستمی وفق بده و تقریبا تو همه نوع سیستمی قابل اجرا است البته با کیفیت متفاوت. قابل ذکر است که این آموزش برای نسخه های 1.5 و 1.6 است و در نسخه های بالاتر استفاده از سخت افزار بالا الزامی است.

در مورد اینترنت باید بدانید که شما با اینترنت دایل آپ هم می توانید آنلاین بازی کنید فقط اگر بازی دانلود داشته باشه شاید یک مقدار وقت شما را بگیره اما در اتصال به سرور های عادی. و آنلاین بازی کردن هیچ مشکلی نیست.
اما بهتر
است یک DSL یا ADSL 64 کیلو بایت به بالا داشته باشید.

خوب در ادامه میریم سر امکانات نرم افزاری لازم برای بازی کانتر استریک:
در ابتدا یک سیستم با سیستم عامل ویندوز XP سرویس پک 1 یا 2 یا 3 یا یک ویندوز سون یا ویستا نیاز داریم.
و بهتر است آخرین نسخه از نرم افزار DirectX را نصب کنید.
دانلودنسخهDirectXv10NCTReleaseازwww.dl2.besttools.ir/files

سپس به بازی کانتر استریک نیاز دارید که می تونید از سایت ما دانلود کنید یا برید یک نسخه از اونا که ورژین 1.6 است بخرید.
دانلود بازی کانتر ازطریق این لینکwww.dl2.besttools.ir/files/Setup_Counter-Strike_1.6__wWw.Cs.BestTools.iR.zip.html

فایل استخراج شده یک نصب کننده بازی است آن را اجرا و در یکی از درایوهای خود نصب کنید.
این نسخه نیازی به هیچ گونه پچ (Patch) نداشته
در ادامه بازی نصب شده باید با یک پچ استاندارد قفل شکنی و به روز رسانی بشه تا بتوان به صورت آنلاین بازی کرد که می تونید آخرین نسخه از پچ سایت ما را دانلود و نصب نمایید .
دانلود پچ جدید
ازطریق این لینکwww.dl.besttools.ir/267720675-cs_patch2.69.89.exe.html
نصب پچ: پس از دانلود پچ باید اون را بر روی بازی نصب کنید این یک نکته کلیدی است چون بعضی دوستان اونا فقط نصب می کنند و به مسیر نصب اصلا توجه ندارند مسیر نصب پچ باید همان پوشه بازی باشد که در سیستم شما نصب شده است علامت این پوشه و مسیر نصب بازی وجود یک فایل hl یا hl.exe در درون آن پوشه است.

پس از نصب پچ باید آنتی چیت را نصب کنید.
آنتی چیت چیست ؟ یک نرم افزار کمکی و ضد تقلب است که با کنترل و بررسی فایل های بازی به صورت دائم سیستم شما را چک میکنه که مبادا از تراینر یا ابزار آلات تقلب در بازی استفاده کنید قابل ذکر است که در صورت نصب انتی چیت برروی سرور آنلاین بازیکنان نیز باید از آخرین نسخه کاربری آن استفاده نمایند تا مجاز به بازی باشند در غیر این صورت سرور بازی شما را از بازی میندازه بیرون.
آنتی چیت ها در انواع مختلف برروی سرور های آنلاین جهت کنترل بازیکنان نصب می شوند که بیشترین آمار را SXE-injected بر عهده دارد. قابل توجه است که در صورتی که آنتی چیت بر روی سرور بازی مورد نظر نصب باشد شما هم باید نسخه کلینت آن را نصب نمایید اما اگر سرور آنتی چیت ندارد No SXE می توانید از آن استفاده نکنید
دانلود اخرین نسخه جدیدwww.sxe-injected.com/internal/downfile.php
نون پس از نصب آخرین نسخه sxe-injected شما آماده بازی آنلاین هستید اما قبل از آن یک سری تنظیمات جهت یک بازی بدون لگ یا حداقل کم lag داشته باشید منظور از لگ یا لاگ گیر کردن های متوالی در بازی است که در برخی مواقع می تونه از طرف سرور یا در 90% مواقع از سیستم کاربر باشه که با تنظیماتی که گفته میشه می توان این مشکلات را به حداقل رساند.

پس از نصب و آماده شدن امکانات بالا اکنون به یک سرور آنلاین بازی کانتر استریک 1.6 نیاز داریم که می توانید لیستی از سرور های آنلاین ایرانی را در همین سایت ما بیابید.
لیست جدید آی پی های سرور های ایرانی آنلاین 1.6
از طریق این لینک میتوانید تماشا کنیدwww.game-monitor.com/search.php

شروع بازی آنلاین
در ابتدا نرم افزار sxe-injected را اجرا می کنیم و سپس بازی کانتر را اجرا می کنیم.
نکته کلیدی که بیشتر تازه کار ها با آن مواجه هستند همین مورد است که اول بازی را اجرا می کنند که این روش اشتباه است ابتدا آنتی چیت را اجرا و پس از آماده شدن آن بازی را اجرا می کنیم.

اکنون باید به اینترنت متصل باشید و یک آی پی سرور آنلاین را هم آماده داشته باشید پس از ورود به بازی یک سری تنظیمات اولیه لازم است که می توانید در اینجا مشاهده و اعمال نمایید توجه داشته باشید که پس از اعمال تنظیمات حتما از دکمه Quit از بازی خارخ شده و مجددا آن را اجرا نمایید تا تغییرات اعمال شوند
نکته: بعد از نصب پچ بسیاری از تنظیمات اساسی و امکانات لازم به صورت خودکار اعمال خواهد شد و جای نگرانیی نیست

حالا می توانید بازی را اجرا و از دکمه Find Servers به بخش مشاهده وضعیت های آنلاین بازی راه یابید سپس در پنجره باز شده بر روی تب یا سربرگ Favorites کلیک نمایید اکنون IP سرور آنلاین را باید ثبت کنیم دکمه Add Server را بزنید و آی پی خود را وارد نمایید برای مثال 10.9.27.87:27015 و سپس دکمه ok را کلیک نمایید در صورتی که آی پی را درست وارد کرده باشید و سرور بازی آنلاین باشد نام سرور نوع بازی تعداد حداکثر ظرفیت سرور و تعداد بازیکنان آنلاین و لتنسی سرور به نمایش در خواهد آمد.
برای مشاهده نام بازیکنان و اطلاعات بیشتر بر روی آن راست کلیک و گزینه view server info را بزنید و برای
ورود برروی آن دبل کلیک یا دکمه join game را بزنید.

حالا شما در حال اتصال به سرور بازی آنلاین هستید در صورتی که سرور فوق از مپ یا امکانات خاصی استفاده می کند بازی شروع به دانلود موارد لازم از سرور خواهد کرد قابل توجه است که این دانلود ها برای دفعه اول است جز تغییر مپ ها که پس از دانلود همه دیگر نیازی به دانلود ندارد و در دفعات بعد فقط به آن متصل خواهد شد.
اکنون شما با افراد ماحری مواجه خواهید شد که اعتیاد به این بازی آنها را ماحر و دیوانه خود کرده است به نحوی که یک روز در نظر آنها یک ساعت است
خوب در اوایل ممکن است مورد حملات مختلفی قرار بگیرید نترسید چون شما هنوز NOOB هستید یعنی تازه کار هستید

هر وقت که کشته شدید و به بازی بازیکنان دیگر تماشا می کنید می توانید هر لحظه درس جدیدی را یاد بگیرید نحوه شلیک آیم و هدفگیری ها پرتاب نارنجک و ....
ممکن است شما نیاز به تنظیمات خاصی احتیاج داشته باشید مثلا تغییر جهت حرکت موس یا سرعت آن نحوه نمایش نام بازیکنان تغییر نام تغییر کلید های کاربری و... که جهت این امر می توانید به بخش options بازی بروید و سر برگ ها و گزینه ها را مطالعه و بررسی نمایید البته بعد از نصب پچ بیشتر تنظیمات و امکانات لازم به صورت خودکار اعمال خواهد شد

در صورتی که سئوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات مطرح نمایید و جواب خود را نیز در همان جا بیابید

موفق و پیروز باشید

شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : kamyabsoltani
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : kamyabsoltani

اگر بخواهیم با دقت به تاریخچه بازی های رایانه ای نگاه کنیم میتوانیم سال1958را اغاز این صنعت بنامیم.ازمایش معروف ویلیام هیگین بوتام با نامtennis for twoدر ازمایشگاهbrookhavenبه نمایش درامد در این ازمایش میشدکنترل صفحه ی نمایش را برای بازی کردن به عهده گرفت هرچند تا به امروز بسیاری براین عقیده اندکه این ازمایش یک بازی واقعی نبوده است.بعد از ان در سال1962نسخه نهایی بازیspacewarوارد بازار شدسپس درسال1971بازیcomputerspaceروانه شد بعد از گذشت سال ها درسال1980بازی معروف ودوست داشتنیpac-manوbattlezoneوdefender همه روانه بازار شدند سپس پس از گذشت چندین سال اولین بازی سه بعدی جهان یعنی wolfestinارائه شد

نظر یادتون نره

شنبه 11 خرداد 1398برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : kamyabsoltani

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان به سایت کانتر استریک خوش امدید امیواریم لحضات خوبی رو در سایت ما داشته باشیدسعی میکنیم هرروز وبلاگ بروز کنیم وشما هم با نظرات قشنگتون مارا خوشحال کنیدلطفا درسایت عضو بشید تا بتونید از امکانات سایت استفاده کنید

ممنون

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


باسلام خدمت تمامی دوستان این سایت برای رفاه شما بوجود امده امیداریم بانظرهای خوبتون مارا خوشحال کنید ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • counterstrike
  • residentevil
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برترین سایت کانتراستریک و آدرس cs.besttools.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 692
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content