کانتر استریک تولز
counterstriketools
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : kamyabsoltani

دید ترین مپ aim ساخته شده را برای دانلود دوستان گل گذاشتم دانلود کنید و حالشو ببرید... ((دریافت در ادامه مطلب))
 
Map-aim_skire



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ aim_aztec_portugal که هم قشنگه و هم زود لود میشه و برای کسانی که مپ aim دوست دارند مپ خوبیه... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ he_csbestial3 یکی از بهترین مپ های he هست که هم فضای زیبایی دارد و هم از سرعت بالا در لود و کم حجم هم هست... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : kamyabsoltani

پ aim_italy یکی از قشنگ ترین و بهترین مپ های آیم هست که ظاهر آن از مپ cs_italy بسیار زیباتر است... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ جدید و زیبای fy_hsorange1 که یکی از بهترین مپ های fy بوده و از فضایی بسیار زیبا و قشنگی برخوردار است. لود و اجرای سریع این مپ از خصوصیات آن است که آن را به مپی منحصر به فرد تبدیل کرده است... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ aim_bubbles بسیار مپ جالبیه! این مپ هم از اون مپای آیم هست که فضای بزرگی داره که برای یک شلوغ بازی خیلی معرکه هست و هم از سرعت لود بالایی برخورداره... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : kamyabsoltani

پ awp_waterworld یکی از بهترین مپ های awp می باشد که قابلیت های ویژه ای دارد. این مپ فضای نسبتاً خوب و باز برای هدف گیری و شلیک دارد که می توانید در آن به راحتی به اطراف بروید و خلاصه از یک بازی با اسنایپ (Snip) یا همون awp خودمون لذت ببرید... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ de_fragquiz یکی از کم حجم ترین مپ های de هست که برای هدف گیری و سرعت بهتر در بازی و ... بسیار مناسب است. مپ de_fragquiz مثل مپ های fy که تفنگ ها روی زمین چیده شده، همین طور تفنگ چیده شده و با خیال راحت بدون اینکه ازپول نگرانی داشته باشید بازی کنید... ((دریافت در ادامه مطلب))



ادامه مطلب ...

رم افزار WinRAR یک نرم افزار معروف و قدرتمند در فشرده سازی فایل ها و پوشه ها است با این برنامه قدرتمند شما می توانید پسوند های rar که معروفترین پسوند های فشرده شده هستند را به راحتی باز نمایید یا تحت همین فرمت فشرده سازی نمایید نرم افزار وین رار یکی از نرم افزار هایی است که شما می توانید با کمک آن یک نصب کننده هوشمند و ساده طراحی نمایید. ((زبان فول فارسی)) رمزگذاری - قفل - فشرده سازی تا 30% بیشتر - تغییر زمان و تاریخ - نحوه نصب یا استخراج فایل ها مدیریت استخراج کنندهای خودکار - مدیریت فشرده سازی و سبک و مقدار فشرده سازی و.... از توانایی های برنامه WinRAR 3.9.0 Full  Farsi هستند...((دریافت و توضیحات بیشتر+آموزش نصب در ادامه مطلب))

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : kamyabsoltani

مپ ka_hell یکی از جالب ترین مپ های ka است که دوستان عزیز می توانند آن را از همین وب سایت دانلود نمایند... ((دریافت در ادامه مطلب))

ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


باسلام خدمت تمامی دوستان این سایت برای رفاه شما بوجود امده امیداریم بانظرهای خوبتون مارا خوشحال کنید ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • counterstrike
  • residentevil
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برترین سایت کانتراستریک و آدرس cs.besttools.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 713
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content